Dé opleidingensite voor hbo en hoger

De motiverende supervisor

VMR Training en Coaching BV

  • Beschrijving
  • Overzicht

Een supervisor op een callcenter is vaak een organisator, maar bovenal een coach van de medewerkers van de afdeling. Deze training staat in het teken van vaardigheden en inzichten om medewerkers te stimuleren, te motiveren en te beoordelen. Aandachtspunten daarbij zijn uw eigen presentatie en uw communicatie: belangrijke zaken in de omgang met medewerkers.

Supervisors en teammanagers die leidinggeven aan medewerkers op een callcenter, helpdesk, klantenservice of telemarketingafdeling.


Motiveren en stimuleren

  • Feedback geven en ontvangen
  • Herkennen van kwaliteiten en valkuilen
  • Beoordelen van medewerkers en hun gesprekken
  • Coachingsgesprek voeren
  • Helder communiceren
  • Omgaan met weerstand
  • Het verzorgen van een instructie of kick-off
  • Rollenspellen met acteur
  • Coachingsdagdeel op de werkplek tijdens medewerkergesprekken

Niveau HBO
Vorm Part-time
Incompany Ja
Open inschrijving Ja
Kosten (indicatie) Tussen de €1350 en €2700
Titulatuur Geen titel
Benodigde taalkennis Nederlands
Provincie Gelderland
Afronding Certificaat