Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Continual Service Improvement

Pink Elephant Nederland

  • Beschrijving
  • Overzicht

ITIL Continual Service ImprovementHet continu verbeteren van de kwaliteit van services is een must voor iedere organisatie. Het bewijst dat je de gebruikers van je services serieus neemt. De ITIL training Continual Service Improvement gaat diepgaand in op de mogelijkheden om de kwaliteit en de prestaties van uw IT organisatie te verbeteren. Het verbeteren van uw dienstverlening is een doel voor de lange termijn. Deze training behandelt hoe u dit proces effectief kunt borgen.ITIL staat voor de Information Technology Infrastructure Library, en is in de jaren tachtig door Pink Elephant op de Nederlandse markt gentroduceerd. De afgelopen dertig jaar heeft ITIL zich ontwikkeld tot de Best Practice op het gebied van Service Management.Na het volgen van deze training bent u in staat om in uw eigen organisatie de processen in te richten zodat u constant de kwaliteit van uw dienstverlening kunt meten en verbeteren. De training biedt praktische adviezen om op ieder niveau aan continue serviceverbetering te doen.

Deze driedaagse cursus verschaft u de kennis, die u nodig hebt om een bijdrage te kunnen leveren aan het verbeteren van de IT dienstverlening, waardoor uw organisatie in staat is nu en in de toekomst daadwerkelijk waarde aan de ?business? te (blijven) leveren. Alle facetten van de ITIL® verbeter aanpak en de belangrijkste modellen en methoden, zoals die beschreven staan in het ITIL® Continual Service Improvement boek, komen tijdens deze cursus aan de orde. De cursus is een combinatie van toelichting door de docent op de betreffende ITIL® theorie, groepsdiscussies en opdrachten, waarmee u leert hoe u de betreffende ITIL® concepten en ?best practices? in de praktijk kunt toepassen. Het ?ITIL® Intermediate ?Continual Service Improvement? examen wordt aansluitend op cursus (aan het einde van de laatste dag) afgenomen.

Drie weken voor aanvang van de cursus ontvangt u: het boek, ?ITIL® Continual Service Improvement?; tevens ontvangt u vooraf in digitale vorm het cursistenwerkboek, de examensyllabus en een proefexamen. Wij adviseren u om het boek voorafgaande aan de cursus te bestuderen en het proefexamen door te nemen. Op deze wijze bent u optimaal voorbereid op de cursus en het aansluitende examen.

ITIL® Foundation

Niveau MBO
Incompany Ja
Open inschrijving Ja
Doorlooptijd 3 dagen
Kosten (indicatie) Tussen de €450 en €1350
Titulatuur Geen titel
Benodigde taalkennis Nederlands, Engels
Provincie Noord-Holland
Afronding Diploma