Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Klantgerichte brieven en e-mails schrijven

Pastoor bv

  • Beschrijving
  • Overzicht

"Naar aanleiding van uw schrijven delen wij u het volgende mede." Herkent u deze typische brievenstijl? Gaan er bij uw organisatie dit soort brieven de deur uit? Vindt u het prima dat 40% van uw lezers uw brieven niet begrijpt, vanwege lastige zinnen en woorden en een onduidelijke opbouw? Vraag u eens af wat u eigenlijk wilt uitstralen naar uw klant. En hoe u dat in brieven en e-mails terug wilt laten komen.


Doelgroep

U schrijft externe of interne brieven en e-mails. U wilt dat deze correct, aansprekend en klantgericht zijn. Dat al uw lezers uw brieven begrijpen. En dat de onderscheidende waarden van uw organisatie weerspiegeld zijn in deze brieven en e-mails.


Inhoud

  • Uw brieven en onze herschrijvingen: sprekende voorbeelden
  • Taalgebruik
  • Opbouw
  • Benadering
  • Details
Gerelateerd • klachten afhandelen via e-mail • juridisch correct corresponderen

Deze training geven we op een paar manieren:
  • meestal Incompany
  • als Open training
  • als individuele coaching

Niveau N.V.T.
Vorm Part-time
Incompany Ja
Open inschrijving Ja
Doorlooptijd 1 dag
Tijden Overdag
Kosten €495
Titulatuur Geen titel
Benodigde taalkennis Nederlands
Provincies Drenthe, Flevoland, Friesland, Gelderland, Groningen, Limburg, Noord-Brabant, Noord-Holland, Overijssel, Utrecht, Zeeland, Zuid-Holland
Afronding Bewijs van deelname