Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Klantgericht Telefoneren

Pastoor bv

  • Beschrijving
  • Overzicht

U heeft regelmatig telefonisch contact met klanten. U wilt uw gesprekken graag verbeteren. Omdat u zich niet wil laten overrompelen. Omdat u beter om wilt kunnen gaan met boze en onredelijke klanten. Die zijn er helaas ook. U wilt meer de touwtjes in handen. En vriendelijk en deskundig overkomen. Want ieder telefoongesprek is een visitekaartje van uw organisatie.


Doelgroep

Iedereen die regelmatig belt: baliemedewerkers, medewerkers van de serviceafdeling of klachtenafdeling. Frontoffice én backoffice.


Inhoud

We voeren enkele mystery calls uit en analyseren die in de training. De calls, geluidsopnames en de feedback tijdens de training kunt u na de training terugluisteren via MijnPastoor. Zo kunt u zo vaak als u wilt de training nog eens herbeleven en uw geheugen opfrissen!
  • Vooraan beginnen …
  • Geduld leren opbrengen …
  • Krachtig afronden
  • U blijft de baas in het hele gesprek!
Gerelateerd: · klachten afhandelen via e-mail • klachten afhandelen aan de telefoon • goede slechtnieuwsgesprekken voeren

Niveau MBO
Vorm Part-time
Incompany Ja
Open inschrijving Ja
Doorlooptijd 1 dag
Tijden Overdag
Kosten €495
Titulatuur Geen titel
Benodigde taalkennis Nederlands
Provincies Drenthe, Flevoland, Friesland, Gelderland, Groningen, Limburg, Noord-Brabant, Noord-Holland, Overijssel, Utrecht, Zeeland, Zuid-Holland
Afronding Bewijs van deelname