Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Klantgerichtheid en klantgericht werken

Klantgericht werken bepaalt voor een groot gedeelte hoe een klant de service van uw organisatie ervaart. Bekijk op Millian diverse trainingen klantgerichtheid en klantgericht werken. Vergelijk opleiders, filter op tijdsduur, niveau of kosten en vraag kosteloos informatie aan.

Interselling Training B.V.
Customer Service

Eendaagse training voor medewerkers en agents van binnendiensten, Customer Service en Helpdesk afdelingen. Tijdens de training krijgen de deelnemers handvatten om gesprekken klantgericht en professioneel te voeren met als doelstelling: optimale klanttevredenheid en klantenbinding. Ook de 'lastige gesprekken', waaronder 'omgaan met moeilijke gesprekspartners', klachten- en slecht nieuwsgesprekken zijn onderdeel van het programma. Meer informatie
MBO Part-time Incompany Open inschrijving Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
VMR Commerciële Groei
De commerciële binnendienst

Doelgerichter in uw telefoongesprekken met klanten. De kern van deze training draait om een 'klantvriendelijke' en 'servicegerichte' instelling aan de telefoon. Door een actieve houding aan te nemen en structuur in uw gesprek aan te brengen, ontstaat er een nog betere relatie met klanten en wordt de kans op commercieel succes aanzienlijk vergroot. Meer informatie
MBO Part-time Incompany Open inschrijving Tussen de €450 en €1350
Rivercloud
Meer Business met LinkedIn Basis

Optimaliseer je Linked profiel Heb je een profiel maar haal je er niet het maximale uit. Blijft het bij het bekijken van profielen en linken met anderen. In deze LinkedIn training ervaar je hoe je voor jezelf én je onderneming een optimaal profiel inricht. Meer informatie
Part-time en full-time Incompany

Gratis brochure
Rivercloud
Meer Business met LinkedIn Sales Navigator

Meer leads met de Sales Navigator training Wil je slim targetten op je doelgroep. En je salespijplijn continu blijven vullen. Sales Navigator is de meest effectieve tool voor b2b sales professionals. Meer informatie
Part-time Incompany Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
VMR Commerciële Groei
Professioneel verkopen

Resultaat is het enige wat telt. Deze praktijkleergang gaat in op alle cruciale aspecten in de verkoop. Deze leergang is bedoeld de verkoper van vandaag te voorzien van de noodzakelijke vaardigheden, attitude en kennis die de markt van hem/haar vraagt om succesvol te kunnen zijn. Meer informatie
MBO Incompany Open inschrijving Tussen de €2700 en €4550
Interselling Training B.V.
Skills voor Customer Care

Eendaagse training voor medewerkers en agents van binnendiensten en call centers die regelmatig lastige gesprekken voeren, zowel Inbound als Outbound. Tijdens de training komt aan de orde op welke wijze klachtenen slecht nieuwsgesprekken professioneel kunnen worden gevoerd om te komen tot optimale klanttevredenheid. Omgaan met verschillende klantprofielen staat hierbij centraal, optimale klantenbinding is het doel. Meer informatie
MBO Part-time Incompany Open inschrijving Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
Interselling Training B.V.
Telefonische Vaardigheden voor Debiteurengesprekken

Eendaagse training voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor debiteurenbewaking en uitstaande facturen effectiever, overtuigend én klantgericht willen incasseren. Zichtbaar resultaat U leert: Uitstaande vorderingen sneller te incasseren met behoud van de goede relatie met de klant; Uzelf voor te bereiden op een effectief incassogesprek; De structuur van een doelgericht incassogesprek; Tijdens het gesprek 'positief te sanctioneren', zodat de klant sneller zal betalen; Smoezen en uitvluchten te herkennen en om te buigen naar het gewenste resultaat; Concrete afspraken te maken om tot betaling over te gaan; Om te gaan met emotionele en persoonlijke componenten en de mens te scheiden van de zaak; Professioneel en klantgericht telefonisch te communiceren; Een Persoonlijk Actie- en Ideeënplan op te stellen ten behoeve van het voeren van een effectief incassogesprek. Bij deelname van meer dan 5 personen zal de training verzorgd worden op een externe, centraal in het land gelegen locatie en duurt de training 2 dagen. Meer informatie
MBO Part-time Incompany Open inschrijving Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
Interselling Training B.V.
Voor Telefonistes en Receptionistes

Eendaagse training voor de telefoniste of receptioniste die klanten op een nóg meer professionele en klantvriendelijke manier te woord wil staan. Zichtbaar resultaat U leert: het belang van uw functie als telefonisch visitekaartje te benoemen en daar naar te handelen; klanten het gevoel te geven dat zij 'welkom' zijn bij uw organisatie; inkomende gesprekken klantgericht en efficiënt aan te nemen en met de juiste persoon door te verbinden; ervoor te zorgen dat uw collega's op de hoogte zijn van de inhoud van het telefoongesprek dat zij krijgen doorverbonden; op professionele en effectieve wijze de wachtstand te gebruiken; om te gaan met verschillende type klanten in uiteenlopende situaties; de combinatie tussen telefoon- en baliewerkzaamheden soepel te laten verlopen; klantvriendelijk te communiceren met het belang van de stem als telefonisch visitekaartje; een Persoonlijk Actie- en Ideeënplan op te stellen ten behoeve van het optimaliseren van de telefoonvaardigheden.. Meer informatie
MBO Part-time Incompany Open inschrijving Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
VMR Commerciële Groei
Winkel en showroom verkoop

Op een klantgerichte manier verkopen in de retail. Het resultaat van de verkoop in winkels en showrooms wordt voor een groot gedeelte bepaald door de kwaliteit van de verkoopmedewerker. Deze training gaat in op de rol van de medewerker in die specifieke verkoopomgeving. Meer informatie
MBO Incompany Open inschrijving Tussen de €450 en €1350