Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Klantgerichte communicatie

Bent u op zoek naar een training klantgericht communiceren waar u daadwerkelijk wat aan hebt? Op Millian.nl vindt u een overzicht van trainingen en cursussen klantgericht communiceren van gerenommeerde opleidingsinstituten. Vraag info aan, download informatiebrochures en neem direct contact op met de opleider.

Pink Elephant Nederland
ABC of ICT

The ABC of ICTDe ABC of ICT benadrukt een groeiend inzicht in de IT markt op het gebied van Attitude, Behaviour en Culture. Centraal staan daarbij de niet-technische problemen waar IT professionals dagelijks mee te maken krijgen. De themas variren hierbij van weerstand op de werkvloer tot algeheel gebrek aan kennis over best practices. Meer informatie
MBO Incompany Open inschrijving Minder dan €450
LVE Communicatie
Baliegesprekken

De hele dag door verschillende mensen voor uw neus. Met verschillende vragen en problemen. De een kortaf en ruziezoekend . Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving Minder dan €450

Gratis brochure
LVE Communicatie
Chatten

Chatten heeft de toekomst. Bezoekers van sites willen online informatie hebben. Liefst zo snel mogelijk. Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving Minder dan €450

Gratis brochure
Boertien Vergouwen Overduin
Customer Focus

SamenvattingThis training is for everyone in organizations who regularly has contact with internal or external clients and wants to improve the quality of these relationships.OmschrijvingSuccessful organizations put their customers first. Every day, you interact with customers, whether they be external or internal. Meer informatie
Part-time Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
Interselling Training B.V.
Customer Service

Eendaagse training voor medewerkers en agents van binnendiensten, Customer Service en Helpdesk afdelingen. Tijdens de training krijgen de deelnemers handvatten om gesprekken klantgericht en professioneel te voeren met als doelstelling: optimale klanttevredenheid en klantenbinding. Ook de 'lastige gesprekken', waaronder 'omgaan met moeilijke gesprekspartners', klachten- en slecht nieuwsgesprekken zijn onderdeel van het programma. Meer informatie
MBO Part-time Incompany Open inschrijving Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
Schouten & Nelissen
Klant- en doelgericht schrijven

Samenvatting* Een goed voorbereide boodschap, helder geformuleerd * Klant- en doelgerichtere teksten in minder tijd en moeite * Duidelijke en makkelijk leesbare e-mails en brievenOmschrijving Een goed voorbereide boodschap, helder geformuleerd Klant- en doelgerichtere teksten in minder tijd en moeite Duidelijke en makkelijk leesbare e-mails en brievenDescriptionIn deze training staat jouw eigen schrijfpraktijk centraal. Voor aanvang van de training stuur je een aantal zelfgeschreven brieven in. Tijdens de training ga je aan de slag met je ontwikkelpunten. Meer informatie
Part-time Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
Bestuursacademie Nederland
Klantgericht Denken en Handelen

SamenvattingU bent werkzaam binnen een frontoffice of klantcontactcenter (KCC) en heeft een dienstverlenende functie. U bent het visitekaartje van uw organisatie en het eerste aanspreekpunt voor de burger.OmschrijvingEen klantgerichte gemeente leidt tot tevreden burgers en medewerkers. Meer informatie
Part-time Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
Boertien Vergouwen Overduin
Klantgericht Telefoneren

SamenvattingDeze training is bedoeld voor iedereen die geregeld telefonisch zakelijke contacten onderhoudt.OmschrijvingVind jij het lastig om op een klantgerichte manier zakelijk te telefoneren. Wil jij graag professioneel overkomen en goed omgaan met lastige klanten. Meer informatie
Part-time Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
Pastoor bv
Klantgericht Telefoneren

U heeft regelmatig telefonisch contact met klanten. U wilt uw gesprekken graag verbeteren. Omdat u zich niet wil laten overrompelen. Meer informatie
MBO Part-time Incompany Open inschrijving Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
Schouten & Nelissen
Klantgericht werken en communiceren

Samenvatting* Verplaats je beter in de klant en weet hoe hij denkt * Ontwikkel vaardigheden gericht op klantgerichtheid * Je leert effectiever om te gaan met lastige klantenOmschrijving Verplaats je beter in de klant en weet hoe hij denkt Ontwikkel vaardigheden gericht op klantgerichtheid Je leert effectiever om te gaan met lastige klantenDescriptionHoe voelde jouw klant zich na het laatste klantcontact. En wat voelde jij. Met de training Klantgericht communiceren van Schouten & Nelissen zorg je voor een prettige klantrelatie en bereik je meer in klantcontact. Meer informatie
Part-time Tussen de €1350 en €2700

Gratis brochure
Boertien Vergouwen Overduin
Klantgerichte Adviesrapporten Schrijven

SamenvattingDeze training is ontwikkeld voor adviseurs die adviesrapporten opstellen voor klanten of voor de eigen organisatie.OmschrijvingWil jij je klanten of collega's graag overtuigend jouw advies aanbieden in een helder, toegankelijk en bondig geschreven rapport. In deze training leer je hoe je je rapporten goed opbouwt, prettig leesbaar maakt, to the point formuleert en je doelgroep op de juiste manier overtuigt van jouw deskundigheid. Meer informatie
Part-time Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
Pastoor bv
Klantgerichte brieven en e-mails schrijven

"Naar aanleiding van uw schrijven delen wij u het volgende mede." Herkent u deze typische brievenstijl. Gaan er bij uw organisatie dit soort brieven de deur uit. Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
LVE Communicatie
Raadsvoorstellen (basis)

Uw gemeente heeft met onze hulp geleerd om heldere raadsvoorstellen en collegevoorstellen te schrijven. Voorstellen die raadsleden en collegeleden op hoofdlijnen in 30 seconden lezen. Voorstellen die hen écht overtuigen om akkoord te gaan met het advies. Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving Minder dan €450

Gratis brochure
LVE Communicatie
Rapporteren

U schrijft rapporten. Memo's. Notities. Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
Interselling Training B.V.
Skills voor Customer Care

Eendaagse training voor medewerkers en agents van binnendiensten en call centers die regelmatig lastige gesprekken voeren, zowel Inbound als Outbound. Tijdens de training komt aan de orde op welke wijze klachtenen slecht nieuwsgesprekken professioneel kunnen worden gevoerd om te komen tot optimale klanttevredenheid. Omgaan met verschillende klantprofielen staat hierbij centraal, optimale klantenbinding is het doel. Meer informatie
MBO Part-time Incompany Open inschrijving Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
Interselling Training B.V.
Telefonische Vaardigheden voor Debiteurengesprekken

Eendaagse training voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor debiteurenbewaking en uitstaande facturen effectiever, overtuigend én klantgericht willen incasseren. Zichtbaar resultaat U leert: Uitstaande vorderingen sneller te incasseren met behoud van de goede relatie met de klant; Uzelf voor te bereiden op een effectief incassogesprek; De structuur van een doelgericht incassogesprek; Tijdens het gesprek 'positief te sanctioneren', zodat de klant sneller zal betalen; Smoezen en uitvluchten te herkennen en om te buigen naar het gewenste resultaat; Concrete afspraken te maken om tot betaling over te gaan; Om te gaan met emotionele en persoonlijke componenten en de mens te scheiden van de zaak; Professioneel en klantgericht telefonisch te communiceren; Een Persoonlijk Actie- en Ideeënplan op te stellen ten behoeve van het voeren van een effectief incassogesprek. Bij deelname van meer dan 5 personen zal de training verzorgd worden op een externe, centraal in het land gelegen locatie en duurt de training 2 dagen. Meer informatie
MBO Part-time Incompany Open inschrijving Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
Interselling Training B.V.
Voor Telefonistes en Receptionistes

Eendaagse training voor de telefoniste of receptioniste die klanten op een nóg meer professionele en klantvriendelijke manier te woord wil staan. Zichtbaar resultaat U leert: het belang van uw functie als telefonisch visitekaartje te benoemen en daar naar te handelen; klanten het gevoel te geven dat zij 'welkom' zijn bij uw organisatie; inkomende gesprekken klantgericht en efficiënt aan te nemen en met de juiste persoon door te verbinden; ervoor te zorgen dat uw collega's op de hoogte zijn van de inhoud van het telefoongesprek dat zij krijgen doorverbonden; op professionele en effectieve wijze de wachtstand te gebruiken; om te gaan met verschillende type klanten in uiteenlopende situaties; de combinatie tussen telefoon- en baliewerkzaamheden soepel te laten verlopen; klantvriendelijk te communiceren met het belang van de stem als telefonisch visitekaartje; een Persoonlijk Actie- en Ideeënplan op te stellen ten behoeve van het optimaliseren van de telefoonvaardigheden.. Meer informatie
MBO Part-time Incompany Open inschrijving Tussen de €450 en €1350

Gratis brochure
The Square Mile
Zakelijk Chinees voor Helpdeskmedewerkers

Voor Customer Service Representatives die met veel verschillende situaties moeten omgaan in de gekozen taal - van het oplossen van problemen en het geven van gedegen advies tot de afhandeling van klachten en het aanbieden van verontschuldigingen. Groeps- of individuele cursus voor de ontwikkeling van schrijfvaardigheid. Deze cursus is het meest geschikt voor cursisten met een taalniveau van B1+ of hoger. Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving

Gratis brochure
The Square Mile
Zakelijk Duits voor Helpdeskmedewerkers

Voor Customer Service Representatives die met veel verschillende situaties moeten omgaan in de gekozen taal - van het oplossen van problemen en het geven van gedegen advies tot de afhandeling van klachten en het aanbieden van verontschuldigingen. Groeps- of individuele cursus voor de ontwikkeling van schrijfvaardigheid. Deze cursus is het meest geschikt voor cursisten met een taalniveau van B1+ of hoger. Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving

Gratis brochure
The Square Mile
Zakelijk Engels voor Helpdeskmedewerkers

Voor Customer Service Representatives die met veel verschillende situaties moeten omgaan in de gekozen taal - van het oplossen van problemen en het geven van gedegen advies tot de afhandeling van klachten en het aanbieden van verontschuldigingen. Groeps- of individuele cursus voor de ontwikkeling van schrijfvaardigheid. Deze cursus is het meest geschikt voor cursisten met een taalniveau van B1+ of hoger. Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving

Gratis brochure
The Square Mile
Zakelijk Frans voor Helpdeskmedewerkers

Voor Customer Service Representatives die met veel verschillende situaties moeten omgaan in de gekozen taal - van het oplossen van problemen en het geven van gedegen advies tot de afhandeling van klachten en het aanbieden van verontschuldigingen. Groeps- of individuele cursus voor de ontwikkeling van schrijfvaardigheid. Deze cursus is het meest geschikt voor cursisten met een taalniveau van B1+ of hoger. Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving

Gratis brochure
The Square Mile
Zakelijk Italiaans voor Helpdeskmedewerkers

Voor Customer Service Representatives die met veel verschillende situaties moeten omgaan in de gekozen taal - van het oplossen van problemen en het geven van gedegen advies tot de afhandeling van klachten en het aanbieden van verontschuldigingen. Groeps- of individuele cursus voor de ontwikkeling van schrijfvaardigheid. Deze cursus is het meest geschikt voor cursisten met een taalniveau van B1+ of hoger. Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving

Gratis brochure
The Square Mile
Zakelijk Nederlands voor Helpdeskmedewerkers

Voor Customer Service Representatives die met veel verschillende situaties moeten omgaan in de gekozen taal - van het oplossen van problemen en het geven van gedegen advies tot de afhandeling van klachten en het aanbieden van verontschuldigingen. Groeps- of individuele cursus voor de ontwikkeling van schrijfvaardigheid. Deze cursus is het meest geschikt voor cursisten met een taalniveau van B1+ of hoger. Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving

Gratis brochure
The Square Mile
Zakelijk Portugees voor Helpdeskmedewerkers

Voor Customer Service Representatives die met veel verschillende situaties moeten omgaan in de gekozen taal - van het oplossen van problemen en het geven van gedegen advies tot de afhandeling van klachten en het aanbieden van verontschuldigingen. Groeps- of individuele cursus voor de ontwikkeling van schrijfvaardigheid. Deze cursus is het meest geschikt voor cursisten met een taalniveau van B1+ of hoger. Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving

Gratis brochure
The Square Mile
Zakelijk Russisch voor Helpdeskmedewerkers

Voor Customer Service Representatives die met veel verschillende situaties moeten omgaan in de gekozen taal - van het oplossen van problemen en het geven van gedegen advies tot de afhandeling van klachten en het aanbieden van verontschuldigingen. Groeps- of individuele cursus voor de ontwikkeling van schrijfvaardigheid. Deze cursus is het meest geschikt voor cursisten met een taalniveau van B1+ of hoger. Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving

Gratis brochure
The Square Mile
Zakelijk Spaans voor Helpdeskmedewerkers

Voor Customer Service Representatives die met veel verschillende situaties moeten omgaan in de gekozen taal - van het oplossen van problemen en het geven van gedegen advies tot de afhandeling van klachten en het aanbieden van verontschuldigingen. Groeps- of individuele cursus voor de ontwikkeling van schrijfvaardigheid. Deze cursus is het meest geschikt voor cursisten met een taalniveau van B1+ of hoger. Meer informatie
Part-time Incompany Open inschrijving

Gratis brochure