Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Commerciële Binnendienst

NCOI Opleidingen

  • Beschrijving
  • Overzicht

Samenvatting

Deze training is bedoeld voor medewerkers in een commerciële binnendienstfunctie.

Omschrijving

Wilt u graag een meer proactieve en klantgerichte houding hebben in uw telefonische en schriftelijke communicatie met uw klant? Wilt u goed om kunnen gaan met lastige klanten en betere resultaten halen? In deze training komen de vaardigheden aan bod om een professionele medewerker commerciële binnendienst te worden. U gaat oefenen met het stellen van de juiste vragen op het juiste moment en u leert om te gaan met lastige en ontevreden klanten. Commerciële telefoontjes plegen is straks geen probleem meer voor u.

Enrollment
Inschrijven kan via www.ncoi.nl/Inschrijven.html?course=58578-2018.

Graduation

Na afloop van deze training ontvangt u het certificaat ‘Commerciële Binnendienst'.

Objectives

In de training komen alle aspecten aan de orde die te maken hebben met uw commerciële binnendienstfunctie. Niet vanuit de theorie, maar heel praktijkgericht. U gaat aan de slag met de punten die u lastig vindt. Voor de training geeft u namelijk aan wat u wilt leren in deze training. De trainer geeft hier extra aandacht aan tijdens de training. Zo weet u zeker dat u zich verder ontwikkelt. U werkt bovendien aan uw persoonlijke actieplan. Hierin legt u vast wat u heeft geleerd en hoe u dat toepast in uw werk. Dus ook na de training kunt u hiermee verder.

Program guide

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Persoonlijke intake
  • Vaststellen leerdoelen
  • Persoonlijke ontwikkelvraag
Resultaatgerichte commerciële binnendienst
  • Resultaatgericht handelen
  • Uw rol binnen de verkooporganisatie
  • Proactief en efficiënt samenwerken
  • Werken met doelstellingen
Klantgericht denken en handelen
  • Wat is nu werkelijk klantgerichtheid?
  • Uw rol in klantgerichtheid
  • Inventariseren wat de klant wil
Commerciële vaardigheden
  • Vraag- en luistertechnieken
  • Klantgericht formuleren
  • Omgaan met emoties en lastige of ontevreden klanten
  • Klantgericht en commercieel telefoneren
Persoonlijk ontwikkelplan
  • Vastleggen ontwikkelstappen
  • Persoonlijk actieplan

Niveau N.V.T.
Vorm Part-time
Incompany Nee
Open inschrijving Nee
Doorlooptijd 3 maanden
Kosten €1490
Titulatuur Geen titel
Website www.ncoi.nl/training/Trainingen-Professionele-Medewerker-Salessupport.html
Benodigde taalkennis Nederlands
Maximaal aantal deelnemers 8
Afronding Certificaat