Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Crossmediale Communicatie

LECTRIC

  • Beschrijving
  • Overzicht

Samenvatting

Deze training is speciaal bedoeld voor iedereen die in zijn werk te maken heeft met online communicatie en campagnes, bijvoorbeeld marketeers, communicatiemedewerkers en webredacteuren.

Omschrijving
Met een ideale mix van alle marketingkanalen versterk je de boodschap en het verhaal van je organisatie. Dit is de kern van crossmediale communicatie. Met deze praktijkgerichte training leer je een succesvolle crossmediale strategie ontwikkelen en uitvoeren. Dit doe je onder leiding van ervaren docenten die zelf dagelijks in de online communicatiewereld actief zijn.

Enrollment
Inschrijven kan via www.lectric.nl/inschrijven.html?id=68954.

Graduation

Na afloop van deze training ontvang je het certificaat ‘Crossmediale Communicatie’. Hiermee kun je je actuele kennis en relevantie aantonen. Een echte aanvulling voor je cv dus!

Objectives

In deze training staat de praktijk centraal. Onder begeleiding van enthousiaste topdocenten ga je concreet aan de slag. Onder meer met de trends en ontwikkelingen binnen crossmediale communicatie en met de integratie daarvan in je on- en offline communicatie. Door het gedrag van je doelgroep te bestuderen leer je winstgevende campagnes voor je bedrijf neer te zetten. Kortom: je leert toepassen wat crossmediale communicatie voor jou en jouw organisatie kan betekenen. Je maakt gebruik van praktijkgericht lesmateriaal. Daarnaast heb je een online leeromgeving tot je beschikking. Je vindt daarin alle relevante informatie die je nodig hebt. Via onze online leeromgeving kun je ook communiceren met je medestudenten en docent.

Program guide

In deze training komen de volgende onderwerpen aan de orde:

Crossmediale communicatie
  • Trends en ontwikkelingen
  • Integratie on- en offline communicatie
  • Successen en missers
  • Inzicht in het veranderende medialandschap
Crossmediale customer journey
  • Wat is het gedrag van jouw doelgroep?
  • Cross channel customer journeys
  • Inrichten en tunen van crossmediale campagnes
  • Touchpoints en kanalen
  • Organisatie en implementatie
  • Testen, meten en ROI van crossmediale campagnes

Niveau N.V.T.
Vorm Part-time
Incompany Nee
Open inschrijving Nee
Doorlooptijd 3 maanden
Kosten €1585
Titulatuur Geen titel
Website www.Lectric.nl/opleiding/Crossmediale-Communicatie.html
Benodigde taalkennis Nederlands
Maximaal aantal deelnemers 15
Afronding Certificaat