Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Voor Telefonistes en Receptionistes

Interselling Training B.V.

  • Beschrijving
  • Overzicht

Eendaagse training voor de telefoniste of receptioniste die klanten op een nóg meer professionele en klantvriendelijke manier te woord wil staan.

Zichtbaar resultaat

U leert:

  • het belang van uw functie als telefonisch visitekaartje te benoemen en daar naar te handelen;
  • klanten het gevoel te geven dat zij 'welkom' zijn bij uw organisatie;
  • inkomende gesprekken klantgericht en efficiënt aan te nemen en met de juiste persoon door te verbinden;
  • ervoor te zorgen dat uw collega's op de hoogte zijn van de inhoud van het telefoongesprek dat zij krijgen doorverbonden;
  • op professionele en effectieve wijze de wachtstand te gebruiken;
  • om te gaan met verschillende type klanten in uiteenlopende situaties;
  • de combinatie tussen telefoon- en baliewerkzaamheden soepel te laten verlopen;
  • klantvriendelijk te communiceren met het belang van de stem als telefonisch visitekaartje;
  • een Persoonlijk Actie- en Ideeënplan op te stellen ten behoeve van het optimaliseren van de telefoonvaardigheden.

Niveau MBO
Vorm Part-time
Incompany Ja
Open inschrijving Ja
Doorlooptijd 1 dag
Locatie Tilburg
Kosten €595
Les locatie type Op locatie, Op het instituut, Bij het bedrijf
Titulatuur Geen titel
Benodigde taalkennis Nederlands
Provincies Drenthe, Flevoland, Friesland, Gelderland, Groningen, Limburg, Noord-Brabant, Noord-Holland, Overijssel, Utrecht, Zeeland, Zuid-Holland
Afronding Certificaat