Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Telefonische Vaardigheden voor Debiteurengesprekken

Interselling Training B.V.

  • Beschrijving
  • Overzicht

Eendaagse training voor medewerkers die verantwoordelijk zijn voor debiteurenbewaking en uitstaande facturen effectiever, overtuigend én klantgericht willen incasseren.

Zichtbaar resultaat

U leert:

  • Uitstaande vorderingen sneller te incasseren met behoud van de goede relatie met de klant;
  • Uzelf voor te bereiden op een effectief incassogesprek;
  • De structuur van een doelgericht incassogesprek;
  • Tijdens het gesprek 'positief te sanctioneren', zodat de klant sneller zal betalen;
  • Smoezen en uitvluchten te herkennen en om te buigen naar het gewenste resultaat;
  • Concrete afspraken te maken om tot betaling over te gaan;
  • Om te gaan met emotionele en persoonlijke componenten en de mens te scheiden van de zaak;
  • Professioneel en klantgericht telefonisch te communiceren;
  • Een Persoonlijk Actie- en Ideeënplan op te stellen ten behoeve van het voeren van een effectief incassogesprek.

Bij deelname van meer dan 5 personen zal de training verzorgd worden op een externe, centraal in het land gelegen locatie en duurt de training 2 dagen.

Niveau MBO
Vorm Part-time
Incompany Ja
Open inschrijving Ja
Doorlooptijd 1 dag
Locatie Tilburg
Kosten €595
Les locatie type Op locatie, Op het instituut, Bij het bedrijf
Titulatuur Geen titel
Benodigde taalkennis Nederlands
Provincies Drenthe, Flevoland, Friesland, Gelderland, Groningen, Limburg, Noord-Brabant, Noord-Holland, Overijssel, Utrecht, Zeeland, Zuid-Holland
Afronding Certificaat