Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Next in Finance

Euroforum

  • Beschrijving
  • Overzicht

Optimaliseren Customer Experience vormt de sleutel tot het succes!

 

Digitalisering heeft een enorme impact op de financiële sector. Vergelijkbare producten en nieuwe aanbieders en de toegenomen macht van de consument dwingen banken, vermogensbeheerders en verzekeraars zich te onderscheiden. Het realiseren van een optimale klant ervaring in een steeds meer verbonden multi-channel wereld vormt de sleutel tot succes. Klantdata is het hart van klantrelaties en vormt daarmee het bestaansrecht van je organisatie.

Hoewel de meerderheid van de organisaties Customer Experience als een top prioriteit stelt, is er nog een weg te gaan. Het is cruciaal om als een data driven organisatie deze customer experience te doorgronden en te optimaliseren. Alleen op deze manier blijft u vooroplopen in een digitale wereld!

Motto van de dag:

“Erover praten is mooi, echt iets gaan doen is beter”.

Direct inschrijven Reserveer uw plaats


Thema's van deze dag:


Tijdens deze conferentie worden de o.a. volgende vraagstukken beetgepakt:
  • Hoe bent en blijft u als de financiële dienstverlener onderscheidend in de nieuwe, digitaal aangedreven en mondiale economie?
  • Het belang van Data Driven Customer Experience; hoe realiseert u toegevoegde waarde door middel van data?
  • Hoe bereik en bindt u generaties als de Millenials?
  • Welke mogelijkheden bieden Virtual Reality, Artificial Intelligence, Blockchain voor de optimalisatie van de customer experience?
  • Op welke wijze kunt u Data en Business combineren om organisatiedoelstellingen te behalen?

Dit, en nog veel meer, hoort u tijdens het congres. Het congres brengt veel inzichten, inspiratie en handvatten om met dit thema aan de slag te gaan. Op 27 maart 2018 hoort u hoe u de klant écht centraal stelt en hoe u uw organisatie hierop inricht. Zorg dat u er bij bent!


Hoe ziet uw programma eruit?

Tijdens het congres staat interactie centraal. Kies uit verschillende werkvormen en stel uw eigen congresprogramma samen:

  • Breakfast Power Session
  • Keynote Speeches
  • 3 Bootcamps
  • Digging Deep Talkshow
  • Mini Hackaton

 

Meer informatie


Meer informatie

Wilt u meer informatie over dit congres? Heeft u interesse in deelname, wilt u een inhoudelijke bijdrage leveren of kent u een interessant verhaal ?

Programma manager
Patricia de Pinth
Tel: 040 - 2 974 953

Congres adviseur
Sandra Donkers
Tel: 040 - 2 972 770

Inclusief:

Experts op het podium


Arnout Arntz

Chief Information Officer, TVM Verzekeringen


Adrian Swinscoe

Customer Engagement, Experience and Service Consultant/Coach en auteur How to Wow


Theo-Jan Renkema

Chief Auditor Operations & IT, Rabobank


Next in Finance

27 maart 2018, van der Valk Utrecht

Niveau HBO
Vorm Part-time
Incompany Nee
Open inschrijving Ja
Tijden Overdag
Kosten €499
Titulatuur Geen titel
Website www.euroforum.nl/financieel/next-finance/
Benodigde taalkennis Nederlands
Maximaal aantal deelnemers 15
Afronding Geen