Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Douro Media

10.00 2 1 10
  • Beschrijving
  • Contact
  • Opleidingen
  • Vestigingen
  • Werknemers
Douro betekent letterlijk 'Gouden rivier' met aan het eind van de rivier de spreekwoordelijke pot met Goud. In die hoedanigheid optimaliseren wij op structurele wijze de online marketing activiteiten van onze klanten. Wij zorgen namelijk voor een op maat gemaakte rendementsvolle stroming die je brengt naar het maximale resultaat uit de online marketing activiteiten. Of je nu wenst om de online marketing activiteiten uit te besteden en/of zelf gerichte kennis op te doen door het volgen van een training. Wij zorgen ervoor dat de spreekwoordelijke pot met Goud zal bestaan uit het behalen van jouw online wensen en doelen.


Waarom een online marketing training bij Douro Media?

Wij verzorgen de training graag op basis van een door jou aan te dragen case (eigen website, Google Analytics account, Google Ads account of e-mailmarketing software account). Dit stelt je in staat om de opgedane adviezen en kennis direct toe te passen voor de organisatie van waaruit jij de specifieke online marketing cursus volgt. Naast het vergroten van je specifieke vakkennis ontvang je een professioneel adviesrapport om het rendement van de online marketing activiteiten direct zelf te kunnen vergroten. Door de kleine groepen is er veel persoonlijke aandacht en tijd voor al je vragen. Ook na de training blijft de mogelijkheid voor vragen en advies.

Gebruik je eigen account om tot de beste inzichten te komen
★ Groepen van 2-6 personen met veel persoonlijke aandacht en interactie
★ Zeer ervaren en gekwalificeerde toptrainers uit de praktijk
★ 3 jaar op rij verkozen tot Beste Opleider van Nederland
★ Niets geleerd geld terug garantie
★ Wij staan óók na de training klaar voor vragen en advies
★ Bijzonder goede ervaringen (Gem. 9,6 uit > 487 ervaringen)
» Algemene informatie
    • Bezoek adres
      (Hoofdlocatie)
    • Stationsplein 3G
    • 5241 GN Rosmalen
    • Nederland
  • Dennis Mickers
    MSc Dennis Mickers
    Docent
    Vanaf 2009 ben ik vrijwel dagelijks actief als online marketeer, na de succesvolle afronding van de master Marketing Management aan de Universiteit van Tilburg. Tevens verzorg ik vanaf 2009 diverse trainingen op het gebied van online marketing (Google Analytics, Google Adwords, e-mailmarketing en SEO) voor diverse instapniveau's. In 2013 ben ik gestart met Douro Media en zijn we in 2015 door Springest uitgeroepen tot 'Beste kleine IT en Web Opleider van Nederland' en ik persoonlijk tot 'Beste Trainer van Nederland'. Bovendien zijn we drie jaar op rij uitgeroepen tot 'Beste Marketing Opleider van Nederland'.
  • Roy Sahupala
    Roy Sahupala
    Docent

    Ik ben na mijn opleiding aan de Academie Industriële Vormgeving Eindhoven (nu Design Academy) opgeleid als multimediaspecialist. Ik heb gewerkt bij diverse multimediabureaus en startte in het jaar 2000 mijn bedrijf WJAC Multimedia (With Jazz and Conversations). WJAC levert multimediaproducten voor zeer uiteenlopende klanten en reclamebureaus. Sinds 2001 ben ik ook actief als docent en verzorg ik de volgende WordPress, Photoshop en Affinity Photo trainingen voor Douro Media:

    • WordPress basis training
    • WordPress gevorderden training
    • WordPress webshop training
    • WordPress specialist training
    • Photoshop basis training
    • Photoshop gevorderden training
    • Affinity Photo basis training


    Mijn expertises als trainer zijn webdesign gerelateerd (Webdesign, HTML5 en CSS3, Photoshop, Joomla en Wordpress). Ook heb ik een aantal boeken gepubliceerd:

    • Webdesign en CMS (2011)
    • Webdesign en WordPress (2013 - 2017)
    • WordPress - De Volgende Stap (2015 - 2017)
    • WordPress - WooCommerce (2016)
    • WordPress - Theme (2017)
  • Ruud Kamphuis
    Ruud Kamphuis
    Docent
    Met veel passie en energie verkoop ik producten op internationale marketplaces. Vanuit eigen ondernemersdrive ben ik vier jaar geleden begonnen met het produceren van eigen private label producten en het verkopen daarvan op Amazon en Bol.com. Daarnaast heb ik ruime ervaring met het beheren en groeien van online marketplaces voor MKB bedrijven die opereren in een dynamische internationale omgeving. In mijn training geef ik aandacht aan alle aspecten welke noodzakelijk zijn om succesvol te verkopen op Amazon en mogelijke andere online marketplaces.
  • Alex van Holland
    Alex van Holland
    Docent
    Ik ben een enthousiaste data gedreven online marketeer die nu meer dan 10 jaar actief is in online marketing. Sinds 2015 heb ik mij meer gespecialiseerd op het gebied van webanalyse en conversie optimalisatie. Het is voor mij belangrijk om te weten of de data waar je mee werkt ook zuiver is om te voorkomen dat je conclusies trekt op basis van onjuiste informatie. Met Google Tag Manager bepaal je voor een groot deel zelf de betrouwbaarheid van gegevens en bouw ik zelf begrijpelijke rapportages met Google Data Studio voor diverse stakeholders binnen de organisatie.
  • Rosa Romeyn
    Rosa Romeyn
    Docent
    Tien jaar geleden startte ik als freelance webredacteur waarin ik al snel ontdekte dat je met verhalen mensen langer aan je kon binden. Inmiddels run ik een bureau voor contentstrategie, -marketing en storytelling. Deze combinatie heb ik niet zomaar gekozen. De kunst van het verleiden of verbinden van de online wereld met die van de menselijke wereld gaat om het vinden van de juiste verhouding tussen hoe en waarom je iets doet. In de rol van online editor en contentstrateeg heb ik die combinatie succesvol toegepast in allerlei organisaties: van overheid tot aan eenmanszaakjes. Van Bagels and Beans tot aan de top van de Rechtspraak. Contentstrategie en storytelling is niet altijd de makkelijkste weg, maar ik geef je veel tools, kennis en inspirerende voorbeelden mee waarmee je vol vertrouwen meters kunt maken in jouw organisatie of bedrijf.
  • Jorian Damen
    Jorian Damen
    Docent
    Ik help ambitieuze organisaties te groeien in klanten en omzet. Dit is mogelijk dankzij de inzet van 'growth hacking' technieken: snel vooruitgang boeken door korte experimenten met data-gedreven marketing. Hiermee realiseren we samen een hoger websitebezoek, een beter presterende website, meer leads en een tijdbesparing voor je onderneming. Ik verzorg sinds 2018 workshops, trainingen en colleges. Daarnaast schrijf ik regelmatig marketingblogs voor grote platformen als Frankwatching, IMU en De Ondernemer.