Dé opleidingensite voor hbo en hoger

The Square Mile

  • Beschrijving
  • Overzicht
  • Contact
  • Opleidingen
  • Vestigingen
  • Werknemers
  • Testimonials

Zakelijke Taaltraining voor Professionals

Langdurige zakelijke relaties zijn gebaseerd op eerlijkheid, openheid en vertrouwen. Wij helpen onze klanten dit soort relaties te ontwikkelen door hun te leren actiever te luisteren, op een constructieve wijze besprekingen aan te gaan en hun standpunten met meer zelfvertrouwen over te brengen in de taal van hun zakenpartner.

The Square Mile levert zakelijke trainingen Engels, Nederlands, Duits, Spaans, Frans, Italiaans, Portugees, Chinees en Russisch. We streven naar langetermijnrelaties met onze klanten en stellen kwaliteit en een integere samenwerking voorop. We zien onze dienstverlening als tweeledig: praktijkgerichte, relevante trainingen leveren aan deelnemers en inspelen op de wensen en behoeftes van de opdrachtgever bij zaken zoals het beheren van de aanvragen, het aan elkaar koppelen van verschillende kandidaten, evaluatie, advies en rapportage. Door deze hechte samenwerking leveren we trainingen die zowel effectief als kostenbesparend zijn.

Al onze trainingen worden toegespitst op de persoonlijke behoeftes van onze cliënten; we werken meestal 'in-company' en geven trainingen door het hele land. We hebben ook trainingslocaties in Leiden en Amsterdam. Onze cursisten werken zowel in de profitsector als in de non-profitsector en bij de overheid.

Waarom kiezen voor The Square Mile?

We zijn gespecialiseerd in zakelijke taaltrainingen

The Square Mile combineert kennis van taaltraining met ruime ervaring op zakelijk en commercieel gebied. We trainen uitsluitend in-company omdat we alleen dan de training kunnen richten op uw specifieke wensen. Al onze trainers zijn hoog gekwalificeerde native speakers, veelal met een achtergrond in de zakenwereld op het gebied van Sales, Marketing, HR, Finance, Operations, IT, Support en Engineering.

100% van onze klanten is tevreden

Uit een onafhankelijk CEDEO-onderzoek in 2011 blijkt dat wederom 100% van onze klanten tevreden of zeer tevreden is met The Square Mile. Al ons werk is toegespitst op uw specifieke behoeftes; we gaan zorgvuldig te werk bij het samenstellen van het trainingsprogramma dat tegemoetkomt aan de wensen van zowel de opdrachtgever als de deelnemers. Dit programma wordt eerst voorgelegd en besproken alvorens wij van start gaan met de training. Ook zorgen we voor de juiste combinatie van deelnemers en trainer, waarbij gelet wordt op achtergrond en ervaring, de functie en de leerdoelen van de deelnemers, én op de specifieke wensen van uw bedrijf. Onze trainers zijn vanaf het begin nauw betrokken bij het proces om te zorgen voor een goede match tussen de cursisten en de trainer.

We zijn toonaangevend in Nederland op het gebied van "blended learning" en taaltraining

Door onze exclusieve samenwerking met Cambridge Universiteit en ons eigen online platform kunnen wij programma's leveren die aansluiten bij de wens voor een blended-learningaanpak. Maar persoonlijk contact tussen deelnemer en trainer blijft de hoeksteen van onze trainingen.

We nemen de organisatie van u over

Taaltrainingen organiseren kost veel tijd en aandacht. Bij veel van onze opdrachtgevers nemen we alle organisatorische aspecten uit handen. We werken graag binnen van tevoren afgesproken kaders omtrent doelstellingen, cursusplanning, groepsgrootte en kosten, en rapporteren per project per maand aan onze opdrachtgevers. Zodoende besparen we de opdrachtgever veel tijd en zorgen we voor een efficiëntere afhandeling van een project. Verder organiseren we de trainingen waar, wanneer en hoe het u het beste uitkomt. Of u nu één of 40 personen een taaltraining wilt laten volgen, wij verzorgen het graag voor u.

We kunnen tot 75% subsidie regelen voor u als klant

Door onze samenwerkingsverbanden op het gebied van subsidie zijn we vaak in staat tot 75% subsidie te krijgen voor taaltrainingen door het inschakelen van ESF- en O&O-fondsen.
Uit welke lesvormen kunt u kiezen?

Standaardtaaltraining

Face-to-face-training, in-company of op onze trainingslocaties in Leiden en Amsterdam. Individuele training of in kleine groepen (collega's van hetzelfde bedrijf). De training kan gevold worden als:
Intensieve cursus: sessies van maximaal 7 uur per dag gedurende 1-2 weken.
Semi-intensieve cursus: sessies van 2-3 dagdelen per week gedurende 5-10 weken.
Wekelijkse cursus: onze meest populaire optie, sessies van 2-3 uur, één of twee keer per week gedurende 10-15 weken.

Executive taaltraining

Individuele face-to-face-training, op een locatie en tijdstip geschikt voor de individuele cursist. Flexibele planning en soepel annuleringsbeleid. Deze training wordt gegeven door een zeer ervaren zakelijke trainer en is geschikt voor deelnemers met een zeer drukke agenda.

Workshops

Korte sessies (één of twee dagen van 7 uur) gericht op een specifiek zakelijk thema of een bepaalde vaardigheid. Meestal in-company groepstraining.

Tutorials

Individuele coachingsessies van 30-60 minuten, face-to-face of per telefoon. De cursist en de trainer kunnen huiswerkopdrachten bespreken, grammatica doornemen of werken aan het ontwikkelen van taalgebruik en vaardigheden die voor de cursist relevant zijn. Deze worden vaak gecombineerd met een face-to-face-training om het aantal contactmomenten en de persoonlijke aandacht te verhogen zonder de studiebelasting te doen stijgen.

Les op afstand

Een combinatie van klassikale sessies met schrijfopdrachten tussen de sessies door. Deze schrijfopdrachten kunnen per e-mail worden ingeleverd of op een meer interactieve manier worden uitgevoerd met de ondersteuning van één van onze webgebaseerde producten, zoals Cambridge 360, en/of van individuele telefonische tutorials met de trainer.

Hoe waarborgen we onze kwaliteit?

Onze trainers zijn onze kracht. Zij worden zorgvuldig geselecteerd en constant beoordeeld zowel door u als klant, als vanuit The Square Mile. Taaltrainingsbehoeftes en doelstellingen worden in overleg vastgesteld. Evaluatie vindt plaats tijdens en na de trainingsperiode. Om onze hoogstaande kwaliteit te kunnen waarborgen, worden trainingssessies regelmatig bezocht of bijgewoond door een tweede trainer.

Hoe maken we prijsafspraken?

Vooraf wordt een begroting voor elk taaltrainingstraject besproken. Tijdens dit gesprek worden ook de doelstellingen bepaald.

Hoe kunt u contact met ons opnemen?

Taaltraining is persoonlijk, trainer en cursist moeten bij elkaar passen. Bent u geïnteresseerd in wat The Square Mile u te bieden heeft, neem dan contact met ons op via telefoon (071 532 3356) of e-mail (info@thesquaremile.nl). We maken graag een afspraak voor een oriënterend gesprek.

Referenties

  • Op aanvraag
» Algemene informatie
» Informatie maatwerk & incompany
    • Bezoek adres
      (Hoofdlocatie)
    • Pompoenweg 9
    • 2321 DK Leiden
    • Nederland
    • Bezoek adres
    • Koningsweg 60
    • 5211 BN ’s-Hertogenbosch
    • Nederland
    • Bezoek adres
    • H.J.E. Wenckebachweg 200
    • 1096 AS Amsterdam
    • Nederland
    • Bezoek adres
    • Smederijstraat 2
    • 4814 DB Breda
    • Nederland
    • Postaal adres
      (Hoofdlocatie)
    • Postbus 1002
    • 2302 BA Leiden
    • Nederland
  • Richard Brame
    Richard Brame
    Directie
Struijk & Hamerslag

Struik & Hamerslag is een toonaangevende leverancier van jachtinterieurs. Alle medewerkers zijn vakmensen die in zowel Nederland als het buitenland moeten communiceren over projecten met elkaar, leveranciers, ontwerpers en klanten. Tekeningen lezen, wensen bespreken en problemen met ontwerpen oplossen zijn voorbeelden van situaties waarin Engels gesproken wordt.

In 2010 heeft The Square Mile bij Struijk & Hamerslag een in-company training Technisch Engels verzorgd, gericht op het verbeteren van de kennis van de Engelse taal op het vakgebied van de medewerkers. De aanleiding van deze training was dat een deel van onze medewerkers het gevoel had een tekort aan specifieke kennis te hebben, ondanks dat zij schriftelijk en mondeling veel in de Engelse taal communiceren.

Allereerst onze complimenten voor de snelheid waarmee The Square Mile de training heeft opgezet en uitgevoerd. De aanpak van de training heeft bij ons heel goed gewerkt: de 25 medewerkers die de training gevolgd hebben, geven zonder uitzondering aan dat zij zich zekerder voelen en dat zij veel parate kennis hebben bijgeleerd. Erg waardevol dus en zeker in aanmerking genomen dat een deel van de externe kosten door scholingssubsidie gedekt werd: Value for money spreekt een Nederlander altijd zeer aan.

In voorkomende gevallen doen wij zeker weer een beroep op de specifieke kennis en ervaring van The Square Mile. Wij zijn dan verzekerd van een professionele verzorging van de training.

Marco Struik (Directeur), Struik & Hamerslag
Grant Thornton Accountancy, Belastingen en Advies

Grant Thornton is een middelgrote accountancy- en adviesorganisatie, gevestigd in de Randstad. We zijn aangesloten bij het wereldwijde netwerk van Grant Thornton International Ltd. (Grant Thornton International). Engels is vaak de voertaal voor contacten met cliënten en collega’s uit ons internationale netwerk. Ook in Nederland gevestigde cliënten hebben soms Engels als voertaal.

Uitmuntende kwaliteit is één van onze kernwaarden, wat ook inhoudt dat we onze cliënten in zeer goed Engels te woord staan. De taalvaardigheidstrainingen van The Square Mile leveren hieraan een positieve bijdrage. Een persoonlijke intake aan het begin van de cursus zorgt voor een op maat gemaakte training op het juiste niveau. De achtergrond van de trainers maakt de trainingen nog waardevoller en praktisch toepasbaar. Van accountancy en juridisch tot secretariaat, The Square Mile zorgt voor een trainer met een gelijkwaardige achtergrond. Onze medewerkers leren zo Engelse vaktermen in de juiste context te plaatsen en goed te gebruiken. Het intensieve contact tussen The Square Mile en Grant Thornton staat voor trainingen van een uitmuntende kwaliteit!


(HR), Grant Thornton Nederland
De Nederlandsche Bank

De Nederlansche Bank is verantwoordelijk voor het bewaken van de financiële stabiliteit in Nederland. Vanwege de toename van grensoverschrijdende werkzaamheden en de nauwe samenwerking met andere Europese centrale banken wordt er steeds vaker een beroep gedaan op de Nederlandse, Engelse en Franse taalbeheersing van onze medewerkers.

Sinds 2008 zijn we de samenwerking aangegaan met The Square Mile. Zij verzorgen voor onze organisatie op maat trainingen Engels, Nederlands en Frans voor onze medewerkers op alle niveaus. De opzet van de trainingen, de trainers en de uiteindelijke resultaten worden erg goed geëvalueerd. Ook over de prettige en professionele samenwerking zijn wij zeer tevreden.

 

 

 

(HR), DNB
Unesco-IHE

UNESCO-IHE Institute for Water Education is de grootste instelling voor postacademisch onderwijs op het gebied van water ter wereld. Het is de enige instelling in het VN-systeem waar erkende postdoctorale diploma’s kunnen worden behaald.

In de afgelopen vijftig jaar hebben 14.500 deskundigen uit 162 landen met succes een opleiding afgerond aan UNESCO-IHE. Zij stellen alles in het werk om de watermiddelen in hun land te verbeteren. UNESCO-IHE stelt zich een wereld voor waarin men water en natuurlijke bronnen op een duurzame manier beheert, en waarin alle lagen van de bevolking, in het bijzonder de armsten van de samenleving, gebruik kunnen maken van de voordelen van de basisvoorzieningen zoals schoon drinkwater en sanitatie. De missie van UNESCO-IHE is het bijdragen aan het onderwijzen en trainen van professionals en het opbouwen van de capaciteit van organisaties in de watersector en andere kennisinstellingen en instituten die actief zijn op het gebied van water, milieu en infrastructuur, in voornamelijk ontwikkelingslanden en landen in transitie.

In 2008 heeft The Square Mile bij UNESCO-IHE een in-company training Zakelijk Engels verzorgd, gericht op het verbeteren en vergroten van de kennis van de Engelse taal op het vakgebied van de medewerkers. De opzet van de trainingen, de trainers en de uiteindelijke resultaten werden erg goed geëvalueerd. Door deze positieve ervaring hebben wij ook in 2010 de vraag voor een in-company training Nederlands bij The Square Mile neergelegd. Ook dit keer hebben wij een prettige, persoonlijke en professionele samenwerking met de trainers gehad en zijn wij zeer tevreden. Wij bedanken The Square Mile voor alle behaalde resultaten en indien er in de toekomst werderom taaltrainingen gevolgd dienen te worden, zullen wij zeker deze vraag met de The Square Mile bespreken!

(HR), Unesco-IHE
IRC International Water and Sanitation Centre

IRC International Water and Sanitation Centre is een internationaal kenniscentrum op het gebied van drinkwater- en sanitaire voorzieningen en hygiënisch gedrag in ontwikkelingslanden. De belangrijkste taak van IRC is het opdoen, delen en verspreiden van kennis; dit wordt gedaan via onder andere nieuwsbrieven, websites, publicaties en artikelen in vakbladen. Dit vereist een goede schrijfvaardigheid en met behulp van The Square Mile worden IRC-stafleden getraind in de verbetering van hun schrijftechnieken en redactionele vaardigheden in het Engels. Er is goed overleg met The Square Mile over het lesmateriaal, en de resultaten van de cursus kunnen de IRC-stafleden direct gebruiken in hun werk.

 

 

 

Tettje van Daalen (Communications Manager), IRC INternational Water and Sanitation Centre
T-Mobile Nederland B.V.

T Mobile Netherlands BV is onderdeel van Deutsche Telekom AG, een van de leidende communicatieondernemingen in de wereld. Taalvaardigheid in het Nederlands of Engels is bij T-Mobile belangrijk voor een goede communicatie. De op maat gemaakte taaltrainingen van The Square Mile spelen hierin een essentiële rol. Naast algemene taalvaardigheidstrainingen in het Nederlands en Engels, verzorgt The Square Mile voor T-Mobile ook specifieke functiegerichte trainingen die medewerkers helpen om de taalvaardigheid te verbeteren binnen de context van hun vakgebied.Het intensieve contact tussen The Square Mile en T-Mobile zorgt al jarenlang voor een prettige en vruchtbare samenwerking.

Marjanka Jansen (HR Adviseur), T-Mobile Nederland B.V.
CEDEO Klanttevredenheidsonderzoek 2011

Om het jaar doet Cedeo, een onafhankelijke keuringsinstantie die de kwaliteit van human resources dienstverleners meet en waarborgt,   een klanttevredenheidsonderzoek. In 2007 en 2009 was de klanttevredenheid 100%, en ook in 2011 is dit het geval. Het voortraject, het opleidingsprogramma en de uitvoering werden opnieuw zeer goed bevonden. Onze opdrachtgevers vinden onze kostenstructuur heel overzichtelijk, en zijn zeer te spreken over het niveau dat na afloop van de trainingen is behaald. Verder wordt het goede contact tussen The Square Mile en onze klanten zeer gewaardeerd. Alle deelnemers van het onderzoek zouden The Square Mile aanbevelen.

Raadpleeg voor het volledige rapport onze website www.thesquaremile.nl.

 

 

Annie Pronk (Onderzoekster), CEDEO