Dé opleidingensite voor hbo en hoger

Interselling Training B.V.

  • Beschrijving
  • Overzicht
  • Contact
  • Opleidingen
  • Vestigingen
  • Werknemers

Commerciële trainingen

Interselling Interim staat bekend als dé organisatie voor commerciële trainingen en consultancy.

Achtergrond

Een organisatie kiest voor een identiteit en dit wordt door mensen omgezet naar kennis, houding en vaardigheden. Hiermee krijgt de gekozen koers betekenis. De Unique Selling Points worden vertaald naar voordelen voor de klant. Interselling ondersteunt mensen en organisaties bij het vertalen van deze vraagstukken naar trainingen én werkzin!
Toonaangevend en met steeds nieuwe concepten. Wij onderscheiden ons door onze aanpak. Ook een open training wordt maatwerk door afstemming met én de opdrachtgever én de deelnemer als voorbereiding op de training.

Trainen vanuit de kern van de zaak

Onze uitgangspunten zijn:

  • Altijd werken vanuit de identiteit van onze opdrachtgever. Op basis van een projectplan stellen we vast op welke wijze de strategie en identiteit van de organisatie vertaald dient te worden naar houding en vaardigheden.
  • De kernvraag wordt samen met de opdrachtgever vastgesteld. Het rendement voor de opdrachtgever staat centraal en de gevraagde ondersteuning door Interselling wordt vooraf getoetst op haalbaarheid. Dit houdt in dat wij een laag dieper gaan dan alleen het intrainen van gesprekstechnieken en -structuren.

Denk anders, Kijk anders, Doe anders.
Hoe doen wij dat? Door middel van het volgen van de volgende principes:

Intrinsieke motivatie

Vanuit onze intrinsieke motivatie gaan we op zoek naar de intrinsieke motivatie van de deelnemers in de training waarmee we er voor zorgen dat zij het uiterste uit zichzelf halen. We gaan samen op zoek naar het waarom; Waarom doe je de dingen die je doet en hoe zou je ze anders en beter kunnen doen.

Nieuwsgierig

Wij zijn nieuwsgierig, willen alles over uw mensen en hun drijfveren weten. Daarmee bereiken we dat we samen de echte leerbehoefte van de deelnemers ontdekken. Voordeel hiervan is dat training niet als een last maar als een verrijking wordt ervaren. Het wordt leuk om te leren.

Trigger

We zetten mensen aan, triggeren hen, om op een nieuwe, frisse manier naar hun werkzaamheden te kijken. Bewustwording van het feit dat ze zelf veel invloed hebben op hun leven. Slepen zij zich dagelijks naar hun werk toe of krijgen zij juist energie van hun werk. Van je werk moet je energie krijgen waardoor je in het weekend leuke dingen kunt doen. Door deze aanpak ontstaat een nieuwe, frisse...

Energie

Energie is wat mensen nodig hebben om iets te bereiken bij anderen maar vooral ook bij zichzelf. Mensen die energie hebben zijn een verrijking voor de organisatie waar zij voor werken. Energie is wat mensen meekrijgen na een Interselling- training voor het bereiken van optimaal...

Resultaat

Want dat is het enige dat telt na afloop van een training en binnen uw commerciële organisatie.
Onze bijdrage aan uw organisatie is:

  • Dat we met de mensen op zoek gaan naar hun passie.
  • Dat we hen weer nieuwsgierig maken naar het onbekende.
  • Dat we de medewerkers triggeren door hen anders te laten kijken naar hun werkzaamheden.

We brengen energie in de training, zodat deelnemers dit mee terugnemen.Het resultaat is er voor de opdrachtgever; we werken aan meer succes en effectiviteit voor uw organisatie.

Wij staan voor:

  • Training: commerciële (sales en telefonie), klantgerichtheid en persoonlijke effectiviteit trainingen.
  • Consultancy: Wij geven advies bij vraagstukken voor het inrichten van commerciële communicatieprocessen.
  • Interim: Heeft uw organisatie commercieel talent nodig, dan ondersteunen wij de voorbereiding. Wij lokaliseren, bemiddelen en ontplooien latent aanwezig commercieel talent bij de medewerkers die u in dienst neemt of zelfs al in dienst heeft.

Integraal werken betekent voor ons dat wij bij opdrachtgevers als team, trainingen en trajecten inzetten. Vaak met meerdere trainers of consultants tegelijk, soms met één trainer of consultant waarbij deze altijd op back-up kan rekenen, ook van onze support afdelingen. Dit garandeert kwaliteit en betrokkenheid bij het behalen van de doelstelling. Uw vraagstelling en doelstelling bepaalt de vorm van het traject. Denk daarbij aan: training, ervarend leren programma's, consultancy, workshops, het implementeren van een nieuwe 'Way Of Working', die aansluit op uw bedrijfsmissie en -visie en die voldoet aan uw kijk op klantbeleving..

Over onze kwaliteit

Wij blijven alert op onze professionaliteit en kwaliteit en hebben er voor gekozen om onze procedures en processen te beschrijven. Onlangs is Interselling Training weer voor drie jaren ISO 9001:2008 gecertificeerd en tevens Cedeo erkend met een uitzonderlijk hoge score. Het Cedeo meet jaarlijks de klanttevredenheid voor trainingsbureaus aan de hand van een diepte-interview met klanten van maatwerktrajecten en open trainingstrajecten. Voor ons is dit een teken van erkenning van ons zorgvuldige werk en voor onze klanten een garantie voor gedegen kwaliteit. Een quote van Cedeo is: "Ik kan je melden, dat globaal gezien de tevredenheidsscore van 94,7% voor de maatwerktrainingen en met name die van 94,2% voor de open trainingen hoog is in vergelijking met die van andere bureaus".

Referenties

  • Centraal Beheer Achmea
  • Device
  • Freecom
  • GfK
  • Klaverblad Verzekeringen
  • Media Markt
  • Poliservice
  • Quion
  • Rots Vast Groep
  • Sky Radio
  • Solvay Pharmaceuticals
  • Sportvisserij Nederland
  • Vrumona
» Algemene informatie
    • Bezoek adres
      (Hoofdlocatie)
    • Sint Josephstraat 126e
    • 5017 VL Tilburg
    • Nederland
    • Postaal adres
    • Postbus 3066
    • 5003 DB Tilburg
    • Nederland
  • Dhr. L. van Stralendorff
    Dhr. L. van Stralendorff
    Directie
  • Mevr. L. de Groot
    Mevr. L. de Groot
    Directie